fredag 21 augusti 2009

borta bra men hemma bäst..

så fullt upp och nu är jag helt slut.

är hemma i mitt riktigt hem igen, det är skönt, det är avkopplande och jag vet att jag kommer kunna sova ordentligt i natt! vet inte vad ni tycker men det är alltid skönast att sova i sin egna säng! och min säng är verkligen skön!
men ett stort tack till beatrice som lät mig låna hennes lägenhet ett par dagar!!

det enda jag ska göra nu är att komma på något att ha på sig på gasquen imorgon.. temat är disney så om ni har några förslag så berätta gärna!

alldeles snart ska jag börja laga mat till mig och lilla mamma, sen blir det leta igenom garderoberna efter något kul att sätta på sig imorgon. efter det blir det mys med världens godaste chips (salt and vinegar, you know it!!) och kanske till och med lite godis på det..

-fredagsmys med andra ord!

några fredags bilder, med cred till min nya klasskamrat axel som jag hoppas inte tar illa upp att jag använder dom!


Ha de!

Inga kommentarer: