fredag 14 augusti 2009

va synd...

...att jag helt glömt bort att jag var bjuden på kräftskiva ikväll. typiskt mig att få äta hemkokta insjö kräftor, oj va synd det var synd om mig ;) okej ett par snapps blev det med.

för er som inte vet så är kräftor en av mina absoluta favorit saker i hela världen, det är kanske det godaste som finns. och ikväll fick jag the best of the best. creme de la creme, ni fattar grejjen!


the best an astrid can get!
(jag vet, rätt lame gilette slogan men så rätt)

efter en seg dag hemma så är det ju faktiskt bara att tacka och ta emot, vad annars?

imorgon blir det zof's födelsedagsfirande i någon park på djurgården, det har utlovats kubb så var redo att få pisk! det kommer verkligen bli lyckat imorgon, bara vädret håller sig ifrån att regna.

puss och kram
skum banam

1 kommentar:

Big S sa...

Ja, det är verkligen JÄTTE synd om dig... ;)