söndag 9 augusti 2009

västkusten

det började dåligt, blev värre, ännu värre men sen kom lilla solen fram. som tur var finns det ju skaldjur och ganska trevliga människor som kan hjälpa en att fördriva tiden ;) finns många lustiga människor i Ulebergshamn, men lustiga på ett bra sätt. jag ska väl vara glad för att jag blir lika varmt välkomnad av dom varje år (sophia sitter ju i en helt annan position här än vad jag gör eftersom att det faktiskt är hon som har sommarhus där till skillnad från jag som egentligen, bortsett då från sophia, inte har så mycket att göra där). hur som så är jag glad att dom allihopa är så trevliga och roliga att festa och leka med!

Philip om du läser det här så kommer inlägget om dig en annan dag, och jag lovar att se till att du läser det!
lilla ulebergshamn en av de (få) fina dagarna

Soph i Dindel :)

Rödvinskväll, med förlust mot boxen

min kompis wenche kom på besök

carlis (som bor i uleberg året om?) var med,
men alla var väl med?!

en till fin dag (sista dagen)

solstolar vi kunde sitta i en gång

en annan carl och johan, som bara klarade 15min ner cabbat på motorvägen

magi

rätt bra konsert.. U2 Ullevi 1/8 -2009
(kvällen som fick 5 stjärnor)


ja, det var det i korthet. sen var det ju massa andra tokigheter som hände, fast det tycker jag att vi tar en annan dag. har ett till inlägg på gång och vill gärna hinna med det innan jag ska sova.

så då avslutar jag med att tacka lite (mest för att det är alldeles för lite tacksamhet idag) Västkusten, Ulebergshamn, Kanten, Fiskaffären i Hunnebo, Carlis, KGBis, Robis, Victis, Huset, Räkorna, U2, Götelaborg, Den lille fete, Val(manet)and, Rysslands nationalsång, vinden som snittade på 18 s/m, bartömningen i huset, de långa nätterna, Hästedalen, sophias stulna cykel, FC och slutligen lilla fruli.
Ännu ett år till, och så många fler ska det bli!


Inga kommentarer: