söndag 23 augusti 2009

äntligen hemma!

efter en lång dag/kväll. och vad är det jag hör? jo medelålders människor som festar i huset mitt emot. det känns faktiskt inte helt bra... nu sjunger dom stormvind. jag gillar det INTE!

gasquen var mycket lyckad, mycket rolig, mycket dans, mycket sång, mycket av det goda med andra ord.

nu när jag tänker efter så tror jag att det kan vara så att det är marcus's kräftskiva ikväll, vilket innebär att det är fulla 20-åringar och inte medelålders människor som sjunger stormvind. men det låter nog ungefär lika illa om jag ska vara helt ärlig.

nej, nu lägger jag av med det här.
det gäller att sluta när man ligger på topp, något dom i huset mittemot borde insett redan innan dom började sjunga den sången. men jag är inte den som är den.

laters!

Inga kommentarer: