onsdag 26 augusti 2009

1 vecka + 2 dagar

fast först vill jag bara berätta om en sån där trevlig grej, som jag har skrivit om förut. ibland händer det, det är inte planerat men så kommer den. jag pratar så klart om näs-såpbubblan, som kan framträda ibland när man tvättar ansiktet. och visst blir hela tvättandet genast så mycket roligare. som en liten present innan det är dags att sova (eller som i detta fallet, blogga).

som ni vet så squttade vi n0llor på KTH igår, 4h sömn och sen kämpa sig upp igen dock till en väldigt slapp dag. nu på kvällen har vi haft världens största lekrum, med Nintendo wee, playstation, xbox (antar jag), dansmatta, singstar, rockband, massa brädspel och så klart en stark favorit Munchkin. Ni som inte vet vad Munchkin är tycker jag genast tar och goolar fram det och sedan beställer hem ett, tro mig it is the shit!

Ni fattar grejen

hur som så har det varit en riktigt bra kväll med massa lek. tyvärr har alla dagar ett slut och nu har denna dagen kommit till sitt..

IMORGON BLIR DET SOVMORGON!!
God Natt och sov gott allihopa.



ps. någon media-nØllan som kanske läser; se upp för dom där (farliga) säng-phösarna! :)

ps 2. Det är sjukt hur mycket gemensamt man har med dom andra på medieteknik, äntligen får man faktiskt vara precis så "töntig" som mina kompisar tycker att jag är. Här finns det människor som uppskattar bla. Nintendo DS lite, fantasy böcker och japansk animé.

Inga kommentarer: