söndag 30 augusti 2009

god morgon eller natt?

det må vara den tredje kvällen jag festar i rad. jag må vara helt slut i huvudet, i kroppen och speciellt i foten. det mår vara idiotiskt.

men verkligen så värt det. hade en riktigt trevlig kväll, väldigt kul att träffa carl, viktor och robin på min "hemma plan". för er som inte vet vilka det är så är det tre kompisar som jag träffat genom sophia på västkusten. jätte trevliga pojkar och utmärkt sällskap när man ska gå ut i sthlm!

trots att kvällen kanske inte helt blev som jag hade tänkt mig så tror jag nog att vi alla fyra var mycket nöjda. det hela slutade med lite mat på McD och sen lyckades vi snacka till oss (mig) ett bra pris på en taxi hela vägen hem. ingen svart-taxi, utan vi dealade lite med taxi sthlm och fick ett bra pris. verkligen värt det med tanke på att jag får sova i min egna säng i min pyjamas med bara mig själv :) HELT underbart faktiskt, dessutom hade jag en väldigt trevlig taxischaufför (två gånger i rad lyckades jag skriva taco istället för taxi (i did it again) rätt kul!)

men nu ska jag sova. och det ska bli så skönt!!

Inga kommentarer: