torsdag 24 september 2009

så mycket att styra.

gillar inte att fatta beslut, speciellt inte om ngn kanske blir arg på mig pga det beslutet. dock verkar det ju som att det gick bra den här gången, inga sura miner ännu.

har suttit och "styrt" hela eftermiddagen. undrar ibland vad det är med mig. ALLTID sätter jag mig i en situation där jag får mycket ansvar och alldeles för mycket att göra. Fast det är kanske så att jag gillar det.. även om jag blir stressad och lite smått galen på köpet.

försöker programmera men kör fast hela tiden. det j*vla programmet jag skriver hittar inte ens en fil jag vill använda. det gick ju JÄTTE bra att hitta den igår, men INTE idag när jag sitter här ensam och försöker fixa det här. idag hatar jag programmering. ska ge google ett försök och hittar jag inget där ger jag upp och lägger mig och kollar på "how I met your mother" istället.

vilken fantastisk huvudvärk jag fick just nu, och är dessutom hungrig. kan vara därför känner mig lite depp, familjen T är ju inte direkt känd för sitt fantastiska tolerans vid lågt blodsocker.

MEN en god nyhet är att jag har fått svar på en SWEET lght i solna, en 4:a. ska kolla på den nästa helg. vore verkligen bäst. och inflytt 1 oktober. jag hoppas verkligen jätte mkt på den här och jag vet att jag inte borde för om den är dålig så kommer jag att tappa all min bostadsletningsenergi.. så hoppas åt mig!!!

igår var det tisdagspub i vår sektionslokal. det var mycket roligt. :)

kyss unt byes

Inga kommentarer: