fredag 25 september 2009

pga KTH

1. äter jag mycket soppa ofta

2. åker jag massa pendeltåg

3.har det festats en del

4.har jag fått massa nya vänner

5.har jag ett nytt smeknamn

6. kan jag inte leva utan min kaffetermos

7.inser jag hur lite jag vet om programmering

8.förstår jag hur mkt jag kommer att hata programmering

9.har jag väldigt lite tid till övers

10.sitter jag vaken nu och bloggar istället för att sova


man kan säga att vi håller på med ett grupparbete nu som tar massa tid. från pimp my bike föddes en liten skatt (cykeln) som fått mycket uppskattning. men det här är något helt annat. det är så roligt när saker flyter på, men det är så mycket mer som inte gör det.

imorgon åker jag till uppsala för att fira min bror som fyller år, HURRA!
på lördag blir det kanske en till n0g-fest... I think yes.

kiss & byes

Inga kommentarer: