tisdag 1 september 2009

2 veckor + 1 dag

nu har den tredje veckan på KTH påbörjats. imorgon har vi den första riktigt riktiga föreläsningen. programmering i python. spännande eftersom att jag aldrig förut gjort något sådant förut. risken är väl att jag kanske lär mig något ;)

efter att ha vilat så mycket igår mådde jag förvånansvärt mycket bättre idag (hurra!) hade till och med ork att kolla på lite boende i sthlm. nya drömmen är ju att starta upp ett litet kollektiv, har redan tre personer som är intresserade. vore ju hur kul som helst!! så jakten riktas just nu mot lite större lägenheter, i bergshamra och solna... jag hoppas på att det löser sig snart!

avslutade skoldagen idag med en öl- & bullelabb, med andra ord vi satte oss på 'syster o bror' som ligger på campus. drack öl och åt bulle, fast jag fick en muffin för bullarna hade tagit slut. men det är ju tanken som räknas. och ja, det var en schemalagd labb!

Medietekniks nationalrätt

imorgon ska det rundas på de andra sektionernas pubar. ska bli kul, men jag har en känsla av att det kan spåra ur.. time will tell, antagligen kommer jag skriva ett sånt där roligt "jag-kom-precis-hem-mitt-i-natten-och-är-inte-helt-nykter-inlägg" imorgon.


laturs,
och sov gott!

Inga kommentarer: