söndag 27 september 2009

fullt upp :]

hej kompisar!

förlåt att jag varit så dålig på mitt uppdaterande, men har inte varit hemma alls i helgen. kom hem vid 19-tiden idag och har haft lite andra saker att styra och ställa med.

om förra veckan va galen så kommer den här att bli helt sinnessjukt. har så mycket roliga saker på ingång, men jag lovar att försöka blogga så mkt som möjligt även om det kan bli lite svårt.

helgen bestod av födelsedagsfest hos bror (kommer roliga bilder på mig och maja lite senare), Samhälles n0llegasque efterkör på kårhuset igår följt av världens bästa söndag idag. Lunch med johan, axel och lars (ja jag gillar folk som har samma namn som mina syskon), efter det blev det teh och settlers hemma hos lars i bergshamra.

bästa botemedlet mot baksmälla: umgänge och brädspel. :]

nu ska jag ställa mig och laga mat, är lite för hyperaktiv nuför tiden. klarar inte av att ta det lugnt och sover antagligen alldeles för lite. anledningen? hemlig, ni kommer få veta i sinom tid. men inte just nu!

tror att matlagning kommer vara ett bra sätt för mig att varva ner lite, det är bara då och när jag står i duschen som det känns som att jag verkligen kan släppa tankarna på allt annat.

lycka till till karin och jobi som skriver höstens första tenta imorgon!
(min första är den 6e oktober... lite läskigt)

kiss & byes på er alla!

Inga kommentarer: