torsdag 3 september 2009

min stackars blogg!!

jag har helt totalt ignorerat dig i två hela dagar.. hur är detta möjligt??!?!?!?!!

okej, jag har en bra ursäkt för igår och en lite bättre för i tisdags... så vi börjar väl med tisdag, eller?

neeeeej vi kör onsdags ursäkten först: jag var dödligt bakis, lyckades tom stänga av alarmklockan i sömnen. (behöver jag egentligen skriva mer än så) och pga det missade jag min första programmerings labb, men det lyckades jag faktiskt åtgärda idag. (woho)

tisdags-ursäkten blir desto kortare; jag gjorde det man gör för att ge sig själv en bakfylla.. i think you guys might figure that one out for your selfs..


Kom i alla fall till skolan idag, efter ett (nästan) tårfyllt farväl av Gustav på Märsta station. sista gången jag träffar honom på JÄTTE JÄTTE JÄTTE länge.. måste verkligen ta mig till London i höst och hälsa på honom. för livet utan gustav är ju som pizza utan tomatsås... helt värdelöst!

På tal om mig själv (eh som jag oftast skriver om) så har jag fortfarande ont i foten sen stugan, och det blir ju inte bättre av att springa efter bussar på morgonen och gå i trappor hela dagarna. Gasquen imorgon kväll kommer inte alls att bli lika kul som dom andra, att dansa är ju halva nöjet. typiskt också. jag får väl sitt-dansa som jag gjorde på pubrundan i tisdags. It was (not) awesome! eller pubrundan var ju bäst, men inte foten. funderar på att kapa av den.

sitter och kollar lite på Howl's moving castle. vilken bra film, men inte som My neighbour Totoro.

nej, usch vad jag kommer sakna gustav. tur att det är så lätt att hålla kontakten, men ändå det är ju inte riktigt samma sak.

snart är 3dje veckan avslutad. det är sjukt hur snabbt tiden går.
Laters!


ps. GRATTIS till zof som har fått ett jobb =)

Inga kommentarer: