torsdag 10 september 2009

helt lysande (fyndigt!)

vaknade imorse med ett lysband på handleden. tänkte lite för mig själv.. hmm det här borde inte lysa längre men jag tänker inte ta av det innan det slutat lysa. nu var det ca 20h sedan jag fick det och det lyser fortfarande!!!! vet inte vad som är felet, but i do like it!!

lysband och lysrör
och min hand som inte syns

det var en rolig gasque igår som börjades med tävling på östermalm. vi sprang omkring och samlade massa konstiga saker, hoppade runt i karlafontänen, sjöng i humlegården och räknade matte i en rondell.. men det viktigaste är ju att mitt lag vann, wohoo!!

sen blev det middag och fest och MASSA dans, precis så som man gör på media.

det är så konstigt för det känns verkligen som att jag har hittat rätt och då visste jag knappt vad media innebar när jag valde det. vilken tur att jag inte satt "design och produkt framtagning" som andrahandsval. det var helt enkelt menat att jag skulle hamna här. det var rätt bara.

mitt nästa mål är att synka min blogg och mobil samt mail och mobil. tror att det krävs lite läsning i bruksanvisningen eller möjligt massa googlande. hur som så SKA det gå!

nu ska jag pyssla lite, har en idé om att trycka en kanin på en t-shirt, men kaninen i säg sitter på en hoodie. vilket antagligen innebär att jag måste scana in hoodien för att få tag på kaninen. det blir intressant att se om jag lyckas.. det ska gå, på något sätt!


kiss & byes på er alla!

Inga kommentarer: