söndag 20 september 2009

min söndag, i bilder

vaknade vid 11-tiden
(ingen bild från idag, men såg antagligen ut ungefär som bilden nedan)

åt frukost med jobi
(glömde ta bild)

var flytthjälp ett litet tag
(kunde inte ta bild)

åt lunch
(glömde ta bild igen, men jag åt stuvade makaroner och köttbullar som jag lagade igår. så det såg nästan ut så här -ketchup så klart!)
rensade i trädgården
(trist att dra upp mina odlingar, men nu är det höst..)

läste lite i Grafisk Kokbok
(insåg att det står precis det Lie säger på föreläsningarna)

Bakade kärleksmums
(med chocolate chips i kakan)
Lagade middag när jag ändå vad i köket
(det blev lammfärsbiffar med rostad potatis och rödvinssås)
För 5min kom min bror hit för att lämna bilen
(det är alltid trevligt att träffa honom)

Och nu sitter jag här, har surfat en hel del

(men kunde inte lägga upp ngn bild för att bluetooth på datorn har hängt sig)

nu ska jag gå och bjuda bror min på kaka!
(sen får vi se vad jag tänker hitta på)


1 kommentar:

pont sa...

haha.. sökte på sombo i google bildsök för någon sa att man kunde hitta han umgänges med ett par RSA'are men hittade inget!.. en bild på dig därimot ploppade upp :D.

fan va hungrig man blev av all mat då -_-