söndag 13 september 2009

igår


jag kom hem kl 7 i morse... vad mer behöver man säga?! det var den bästa kvällen, alldeles för roligt kanske för jag känner mig helt tömd på glädje idag. vilket inte alls är bra för x-happyn0llan.. fick diplom igår för att jag tydligen är så glad hela tiden och det gjorde väl bara att jag blev ännu gladare. känner mig väldigt hedrad!

det var gasque och gasque och tok och ännu mer gasque. är det något medianer vet hur man gör så är det att gasquea (försöker komma in på mitt ämne, medieteknik) de flesta som går på media verkar vara väldigt glada i att festa, dansa och allmänt göra annorlunda saker tex att bära omkring på folk, hoppa sönder folk i hoppborgar, uppochner-lyft, dansa synkroniserad dans och en hel del andra saker.

medias mottagning 2009 är nu över, och det är väl med blandade känslor som jag går till skolan som etta imorgon. tror att alla x-n0llan kommer att sakna phöseriet, även om dom fortfarande finns där så kommer det inte alls vara lika lätt att lokalisera dom (eller komma ihåg vad dom heter). vi avslutade kvällen igår med dunder och brak i maskinhuset där media gjorde vad vi gör bäst; ägde dansgolven!

fanns massa olika barer, min favorit var nog Woodstock där det fanns ett tält med kuddar där man kunde sitta och mysa. men det är ju mest för att jag gillar att mysa så mycket.

nu ska jag sätta mig och fixa med nästa grupparbete. men innan dess vill jag säga att jag saknar karin jätte mycket, och att jag är ledsen att jag är för seg för att åka till uppsala idag. fast nu ska jag göra dig glad! JAG LOVAR DIG, KARIN, ATT JAG DEN HÄR VECKAN KOMMER OCH HÄLSAR PÅ DIG I UPPSALA. INGET KOMMER ATT STOPPA MIG!


kiss & byes!

2 kommentarer:

Big S sa...

Inte för att vara den som är den, men det där låter rätt universiellt för alla nollningar jag varit på. ;)

Går man in med något utan förväntningar blir det oftast kalasbra. Men visst blir man lite förvånad när man upptäcker att det finns så många människor där ute som är precis som en själv! :)

Grattis till väl genomförd nollning - nu börjar det roliga på allvar (eller allvaret på det roliga)!

kaaaaarin sa...

weeeeeee! karin blir nu jätte glad för att astrid äntligen ska komma. dags att köpa bröd igen! skam den som ger sig! nu kommer karins vecka vara som att springa på rosa moln då karin vet att astrid ÄNTLIGEN ska komma till karin!