tisdag 27 oktober 2009

trist

att jag måste sitta och plugga när världens bästa systerdotter kommer på besök, och inte kommer jag hinna leka med henne och mamma imorgon heller... föreläsningar och massa möten får jag underhålla mig själv med istället. surt när jag så mycket hellre hade varit med dom på fjärilshuset.

men men, tillbaks till matteboken?
tror jag pausar, hur mysigt det än är att läsa inför morgondagens föreläsning. hade bara 4h matte straight idag, min hjärna känns helt uppochner, det värsta är ju när man inte riktigt förstår. Fast matte är fascinerande, det är spännande och utmanande. Så jag tänker inte ge upp, bara pausa tills imorgon.

måste bara berätta vilken crappy dag jag har haft!!
  • En av snäckorna på mina kosshörlurar gick sönder imorse
  • är för sjuk för att orka spela innebandy (som jag sett fram emot i 3 veckor),
  • blir totalt överkörd på matten (som sagt i 4h)
  • blir klämd i spärrarna för första gången i mitt liv inte en utan TVÅ gånger
  • träffar världens största mongo på tåget som står och skriker och ockuperar 4 sittplatser
  • och dessutom rev jag mig på fingret på min mapp...

okej, det kunde varit mycket värre men jag är sjuk och grinig och vill inte alls gå upp 5.30 imorgon. SUCK.

lyckades iaf få igång mitt minneskort till mobilen alldeles nyss.


Byes.
exit please!

Inga kommentarer: