torsdag 15 oktober 2009

torsdag, eller?

tentaplugg och tack-gasques planering...
inte den bästa kombinationen.

konstigt nog kan jag inte koncentrera mig på Grafisk Teknik hemma, där emot på pendeltåget går det hur bra som helst! borde kanske åka massa pendeltåg bara för att kunna koncentrera mig..

vi fick en stor fördel till tentan idag, trodde att vi skulle få 2 extra poäng eftersom att vår Professor missade en föreläsning. istället för extra poäng så får vi några frågor från förra årets tenta, som vi har tillgång till (+ dess svar). hur bra var inte det? som en present!!

Hämtade mitt nya id idag hos Polisen, alltid lika roligt att se sin bild. Ser väldigt förvånad ut och lite som en fisk faktiskt. allt bra att ha något att skratta åt när man har tråkigt ;)

nej ni, nu ska jag försöka sova så att jag är pigg och alert till pluggandet imorgon. sticker ut till skogen på tyresö imorgon eftermiddag och tar en fredagsmys-kväll med johanna. ska bli väldigt skönt att komma bort och förhoppningsvis kunna plugga på rikigt.

kiss & byes

Inga kommentarer: