tisdag 13 oktober 2009

dåligt med uppdatering

jag kallar det för blogg torka.

största anledningen är att jag har alldeles för lite tid just nu. Har första riktigt tentan den 21 oktober, ska bli spännande. oj vad det ska pluggas fram tills dess.

kom hem idag från sjöslaget, vi kom tillbaks till stockholm igår men eftersom att en kvälls festande på en båt inte räcker för oss på media så följde vi upp den galna resan med en efterfest utan dess like. finns inte så mycket alkohol kvar längre, det spårade ganska ordentligt med andra ord.

Vet inte om jag berättat det men jag och johanna sydde egna sailor moon dräkter till sjöslaget, dom blev riktigt awesome!! bilder kommer så fort jag har fått dom av johanna. posade även med hög hatt á la Slash i fredags, med gitarr och allt. så nu har ni många bilder att se fram emot.

dags att förbereda en presentation som ska hållas om Saltå Kvarns förpackningar imorgon, vi kallar det "förpackningskommunikation". ja, vi läser rätt flummiga kurser på medieteknik.


kiss & byes

Inga kommentarer: