söndag 4 oktober 2009

som jag känner just nu

Melissa Horn - Lång Nätter

Lovade mig själv en gång för länge sen att jag aldrig skulle skriva om musik som passar min sinnesstämning. Å andra sidan lovade jag också att jag aldrig någonsin skulle publicera något "quiz" på facebook, eftersom att det gör mig helt sjukt irriterad, dock gav jag efter den här veckan och publicerade mitt test jag tagit..

Men dra på spotify och leta upp Melissa Horn. ni kommer inte att ångra er.

skulle kunna sitta och lyssna hela natten, men mina ögon faller nästan ihop. blev väldigt nedslagen idag då jag fick veta att lägenheten JAG skulle ha (okej, det var bara jag som bestämt att det var jag som skulle ha den...) hade blivit uthyrd till någon annan. jag skulle ju ha den.. jag skulle äntligen få slippa pendla, slippa gå upp alldeles för tidigt, slippa få ångest på pendeln för alla obehagliga människor..

det tar bara så mycket energi och tid.
jag är så trött på det.

Inga kommentarer: