måndag 19 oktober 2009

tentaplugg och bostäder

har pluggat idag, massor (tror jag själv iaf), och ibland känns det jätte bra. sen ställer ngn en fråga och då känns det som om att jag har missförstått allt! sjukt skönt, verkligen!


var och kollade på ett rum i skrapan idag, om man ens kan kalla det ett rum. det var en säng som stod inklämd i köket/allrummet. Jätte gullig tjej, men det känns inte helt okej att betala halva hyran när hon bor i ett rum vars yta är halva lägenheten och jag ska bo i en... säng..
inte riktigt vad jag har tänkt mig. Hon verkade gilla mig eftersom att hon redan mailat och frågat om vi kan träffas och äta middag i veckan för att se om vi skulle "funka" bra ihop. ska försöka avböja på något trevligt sätt.

fick svar på en lght vid hammarby höjden som jag var på visning på igår, jätte bra etta med kokvrå, billig hyra MEN fanns ingen dusch i lghtn utan då skulle man få duscha i tvätthuset som låg ca 300m ifrån det huset... darn it! annars hade det varit perfekt!

det löser sig säkert förr eller senare det där med boende, nu har jag ju en tenta att stressa upp mig inför (ja tack-gasquen kommer i andra hand för tillfället)..


anyways, imorgon är det en ny dag. då ska det pluggas ännu mer. har pratat alldeles för mkt om skid/brädåkning den senaste timmen, insåg att jag inte har åkt på 1,5 år... ALLDELES för lång tid. har verkligen abstinens. men sköter jag skolan bra så kan jag följa med familjen upp till trysil första veckan i januari för att sen åka med Media till åre den 16:e januari. NICE!!

Kännas bra att lägga upp plugg-bilder,
det speglar verkligen hur jag känner just nu.
(observera min kaffetermos, den är BÄST!)

Cred till alfa-axel som fotograferat!



Please exit through the backdoor for minimum attention!

Inga kommentarer: