fredag 16 oktober 2009

sweet, wonderful, beloved weekend

äntligen är den satans budgeten klar!!!
äntligen kan jag vila lite, fast när jag säger vila så menar jag plugga grafisk teknik (wohoo)

vill bara förvarna er att det här kommer bli det mest meningslösa inlägget EVEEER!

att planera en gasque är roligt, underhållande men oftast sjukt jobbigt. det sjukaste är att jag, johan och johanna tog på oss det här. vi valde alltså själva att lägga ner nästan varenda vakna minut på att planera, fixa, planera, styra upp, ändra, klaga, oroa oss, planera (you get the point) detta kalas. vi måste seriöst vara lite dumma i huvudet.

hade världens sämsta morgon som resulterade i en taxiresa, plågsamt mkt stress samt febersvettningar. jag har med andra ord haft bättre dagar!

ska ta det riktigt lugnt det här helgen, riktigt apatiskt lugnt.
ni kan läsa mer om vad apatisk innebär här http://sv.wikipedia.org/wiki/Apati

αlfa-axel tog en "plugg-bild" på mig och johanna idag och jag sa att jag skulle lägga upp den.. so here it is! beviset på att jag faktiskt inte bara festar på KTH!



Kiss & Byes!

Inga kommentarer: