tisdag 8 juni 2010

Underbara dag

Hej allihopa!

Inte nog med att solen skiner idag så har jag haft en av de trevligaste arbetsintervjuerna i mitt liv. Så håll tummarna för mig att mina referenser endast säger positiva saker om mig. Att dessutom logga in på Nordea och upptäcka att man fått sin feta skatteåterbäring är ju inte heller helt fel.

Igår och idag har verkligen varit sånna dagar då allt bara flyter på, som om inget kan gå fel. Var faktiskt helt övertygad om att jag och min syster skulle bli uttagna till testpiloter igår, men tyvärr så blev det inte så. Men det är i alla fall den känslan jag går omkring med i kroppen.
 Förväntan och möjligheter. Det kommer verkligen att bli en toppen sommar, jobb eller inte.


Nu ska jag och Bajskakan Max gå till subway och lyxa till den en lunch-macka.
Ha en trevlig dag alla andra.

(Idag stör det mig inte ens att datum och tid fortfarande inte fungerar i bloggen, det blir helt enkelt ett projekt till en annan dag.)

Inga kommentarer: