fredag 18 juni 2010

Aaah! mina ben

Efter att ha krypit runt i landet i två dagar nu så har jag fått en rätt schysst träningsvärk på baksidan av benen. Detta resulterar i att:
*Jag går som ett mongo
* Det är svårt att sätta sig på toaletten
*och antagligen inga höga klackar på min date med Karin imorgon

Men annars så!
Ska som ni kanske precis har läst på date med Karin imorgon, först blir det middag, öl och fotboll hemma hos henne (fast egentligen hemma hos hennes korridorsgranne eftersom att karin inte har ngn tv). Sen tror jag att det kan bli några till öl på Bryggan i Uppsala Det var länge sen vi hade tid att umgås med varandra så det ska bli riktigt trevligt. Sen bär det av direkt till Sthlm på lördag, ska försöka ta tåget då Kronprinsessan gifter sig så att jag slipper alla människor. Blir nog kvar där tills på söndag eller måndag, så jag kommer nog inte vara lika flitig med mina uppdateringar de närmsta dagarna.


Toodles!

Inga kommentarer: