torsdag 3 juni 2010

Oh my code

Sitter och stirrar mig blind, felsöker om och om igen. 
jag är helt besatt, och att hitta felet själv skulle kännas som en slags vinst. men tror inte att jag orkar mer nu.

tur att det finns så många super-programmerare på media som man kan be om hjälp när det krisar. Det blir morgondagens problem.

Har i alla fall lyckats plugga lite matte idag, och jag borde försöka skriva lite på min review. Det går trögt när det är så fint väder, jag kan ju inte direkt påstå att motivationen är på topp. Fast å andra sidan har jag ju INGET att göra i sommar, så jag får väl försöka uppskatta den här sista veckan för vad den är (min sista utmanande vecka på väldigt länge)

Imorgon blir det att åka till skolan i ett sista försök att mega-plugga och kanske tom klara tentan på lördag. Tycker verkligen inte att lördags-tentor är schysst, speciellt inte eftersom att tåg och bussar inte går som dom brukar, så risken att man blir sen är ännu större än i vanliga fall.


nej nu ska jag sova.
berätta vad ni tycker om min nya layout!

Inga kommentarer: