måndag 7 juni 2010

sommarlov :)

Ä.N.T.L.I.G.E.N. är det över. Lämnade in min review 11.58 idag (deadline var 12.00, men alla vet ju att närmst deadline vinner). Lyckades dra en rolig parallell mellan olika kulturupplevelser och flottiga Macdonalds hamburgare, vi får väl se vad min examinator kommer tycka om det.
Känns i alla fall helt obeskrivligt skönt att det är över. Det är tungt att plugga.


Har dessutom fått en arbetsintervju imorgon, och eftersom att det andra bemanningsföretaget inte hört av sig så får ni hålla tummarna för att det här ska gå vägen.
Kl.11 imorgon ska jag infinna mig på sveavägen. Det roliga är att jag ska till tandläkaren 8.30 så jag hoppas verkligen att dom inte bedövar mig i munnen så att jag sitter och dreglar på min intervju. (Jag vet att dom inte kommer göra något emot min vilja, men tanken på att sitta och dregla på en intervju är ju faktiskt lite skrattretande).

Nu sitter jag hemma i soffan, känner mig väldigt nöjd med min dag och ska snart ta en macka innan det är dags att sova. ibland (och då menar jag egentligen oftast) är livet rätt bra.


vilken sommar det kommer bli, jag känner det på mig :)

Inga kommentarer: