torsdag 17 juni 2010

och så blev det natt

ligger och slökollar på tv, borde gå och lägga mig men är så trött att jag egentligen inte orkar flytta på mig. Känner mig understimulerad idag, har inte haft någon att prata med på hela dagen nu när max jobbar. och eftersom att alla andra normala människor har ett jobb finns det inte speciellt många man kan ringa och ta en pratstund med. det är konstigt hur mycket det betyder att ha mänsklig kontakt varje dag, förstår verkligen varför vi är flockdjur. det var som att jag levde upp när axel och maja kom hem vid 17-tiden. trevligt att ha några att prata med, även om det är fotboll på tv så har man ändå någon där.

är lite deppig eftersom att min mor tog upp det här med matte tentan, jag fick reda på i måndags att jag failat den men har gjort mitt bästa för att förtränga det. Förstår verkligen inte, det kändes ju som att det gick bra..  men tydligen inte. hade bara varit så skönt att kunna stryka den. jajja.

ska kolla lite mer på tv sen krypa ner i min stora säng och lyssna på Robinsson Kruse. Tur att maja är här så att jag har någon att prata med under frukosten :)

godnatt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Men varför tar du inte och kidnappar E för några dagar? Då skulle du garanterat ha någon att prata med i alla fall. ;)