fredag 2 juli 2010

ett A

Fick ett A på min review uppgift (en opponering på en text).
Det trodde jag verkligen inte alls att jag skulle få. Vilket bara gjorde det till en ännu trevligare överraskning.

Dock fick jag reda på den samma morgon som jag vaknat 05.30 för göra mig mycket bekant med toalettstolen hemma hos Max.. Det finns ju helt klart trevligare mornar. Men A:et gjorde väl dagen lite bättre i alla fall.

Lyckades ta mig hem med pendeltåget (som tur var hade jag en snäll mamma som hämtade mig vid stationen så jag slapp åka buss sista biten), utan att kräkas på damen mitt emot. Men jag kan säga att det verkligen var ansträngande att hålla tillbaks illamåendet.


Hur som, Hurra för mig som nu fått mitt första A (tog ett B på tentan i samma kurs). Det gör faktiskt att mina två F i mattekurserna känns lite lättare.

Nu sa jag gå ner på stan och träffa Caroline och Lovisa. Caroline har precis kommit hem från Haag, och hon har inte heller ngt jobb, precis som jag :)

2 kommentarer:

Big S sa...

Grattis! :)

Big S sa...

Och fy fan för att spy när man inte är hemma, det är inte roligt. *vet*