tisdag 27 juli 2010

vilka dassiga dagar

det har varit grått i 3 dagar nu, ingen sol, ingen värme.. bara grått grått grått...
har suttit här hemma och egentligen inte gjort något alls. har sytt massa barhanddukar eftersom att de som överlämnades till mig var LITE förstora för det ändamålet. 16st har jag sytt upp nu, lite lagom kul sysselsättning.

är nästan klar med min kjol nu, ska bara lägga upp den lite. förhoppningsvis kommer jag kunna ha den på mig imorgon.

måste in till sthlm och besöka sssb's huvudkontor för att skriva på ett papper att jag INTE vill ha dom äckliga möblerna man får hyra för 80kr i månaden. kul att dom sa det till mig när jag ringde första gången så att jag slapp att jaga min husvärd via telefon... nej juste, det var ju just DET jag fick göra.

att jag dessutom har en förkylning som hänger över mig gör inte saken bättre. Sen kan vi lägga på att jag ständigt drömmer stressdrömmar, det har varit bättre ett par dagar nu men nu har det börjat igen. Någon som vet hur man kan styra över sina drömmar? eller har något  tips på vad man kan göra för att förbättra läget?

ska alldeles snart lägga mig och sova igen, helst skulle jag väl ligga kvar i sängen resten av veckan...

byes byes

Inga kommentarer: