fredag 2 juli 2010

vilket kap!

blev ingen glass nere i hamnen idag som planerat, istället kom caroline och lovisa och hämtade  mig och så åkte vi till väsby centrum. varje dag ska man ju göra något nytt ;)

Har ju inte överdrivet mycket med pengar nu på sommaren eftersom att jag inte jobbar, men det är ju som tur är sommarrea nästan överallt. Så jag hittade den här klänningen på MQ,


 ordinarie pris 499.- jag fick den för 79.- ibland ska man ha lite tur också :)
så nu har jag något fint att ha på mig på grillfesten imorgon.

På tal om fest så ska jag berätta att jag nu på sommaren börjat köpa mellanöl på systemet istället för starköl, har kommit fram till att nu när det är så varmt blir man törstig och dricker snabbare. men starköl resultera det oftast i att man bli full, lite fullare än vad man kanske egentligen ville. Så jag har helt enkelt gått över till mellan öl, det smakar ungefär likadant om man inte köper den absolut billigaste. Om ni känner jag som jag så föreslår jag att ni provar att ta en mellanöl lite då och då.

Inga kommentarer: