lördag 10 juli 2010

saknar motivation.

Är allergisk så orkar inte vara utomhus, känns som att mina bihålor ska explodera trots att jag använder nässpray och äter tabletter. Har dessutom börjat drömma så mycket konstiga saker, oftast är det stress-drömmar så att man vaknar upp alldeles svettig och orolig. Det tar mig oftast ett par minuter innan jag förstår att det bara var en dröm. Så varje morgon har jag alltså vaknat upp stressad, det vore fel att säga att det inte tär på mitt humör.

Ska upp JÄTTE tidigt imorgon för inspelning, sen blir det förhoppningsvis lite lugnare öl kväll med finalmatchen.

Känner mig verkligen helt uppochner just nu, vill helst bara stänga in mig i mitt rum och bara vara för mig själv. Tur att jag ska få åka iväg på semester, förhoppningsvis så kanske det blir mindre mardrömmar då jag fått lite miljöombyte.

Inga kommentarer: