torsdag 29 juli 2010

det bara regnar och regnar

vet inte vad jag ska skriva om egentligen, så jag borde väl inte skriva alls då...

har haft en rätt jobbig vecka, känns som att det mesta har gått emot mig. och jag hoppas verkligen att jag lyckas reda ut det sista innan imorgon så att jag kan ta det lugnt i helgen. hoppas på att ha tid till att åka hem till mamma och hjälpa henne med lite små saker i huset. det är helt sjukt hur fort sommaren har försvunnit.

I början av sommaren kändes det som om att jag hade allt tid i världen men nu är det snart slut. mottagningen börjar om bara 2 veckor, och innan dess ska jag hinna flytta och en av veckorna är förberedelseveckan inför mottagningen på skolan.

fracken är fixad, så nu blir det spännande att se om jag och sombo klarar av att ansvara för alla gasquerna.

Inga kommentarer: