söndag 24 januari 2010

och igår...

...tog jag mig hela vägen till Märsta för en avskedsmiddag hemma hos Caroline, som snart ska flytta till Haag för att på börja sina studier. Det var en väldigt trevlig kväll med god mat och mycket vin, och annan alkoholhaltig dricka.

Caroline i sin nya gröna hatt som hon fick av mig
(jag har ingen blixt på min mobilkamera)


Kändes lite konstigt att vara så nära "hemma" men ändå inte åka dit, borde kanske ha stannat en natt och spenderat lite tid med lilla mamma, tror nämligen att hon saknar mig lite (eller?) ;)
Men ska ta tag i mig och åka hem och äta middag med henne i veckan, ska kolla upp när så snabbt som möjligt med för tillfället vill inte mitt TimeEdit (där mitt schema finns) funka... stabilt!

jaja, nu ska jag äta pannkakor till frukost och kolla på tv ett tag till.
wish me luck!

Inga kommentarer: