fredag 15 januari 2010

Mys ute på Tyresö

I onsdags trotsade jag mig själv och tvingade upp mig ur den varma sängen ganska mycket tidigare än vad man borde göra då man har lov..

Blev en kaffe på seveneleven och sen t-bana och buss för att komma ut till Tyresö där min vän Anna bor med sin fästman och lilla dotter Tilma (10 månader gammal).
Det blev lite frisering av håret, mest avklippning. Förstår inte att håret verkligen växer som ogräs!

Anyways, det är ingen riktigt mys-dag om man inte är ute och åker pulka. Vet inte vem som tyckte det var roligast av mig och Tilma, men hon skrattade nog lite mer ändå ;)
En mycket trevlig dag var det och ÄNTLIGEN känns det som att lilla Tilma börjar gilla mig!


(Bilden har jag snott från Annas blogg )



Imorgon bär det av till Åre, ska bli riktigt kul att få åka lite mer. Man saknar Chamonix lite, just för att det var så enkelt där. Man gick upp, åkte bräda hela dagarna och umgicks med sina kompisar på kvällarna... thoes good old days. måste åka ner dit igen och åka lite. de svenska bergen går inte alls att jämföra med alperna...

nu ska jag snart ta en fika med Rebecka. Sen får vi väl se vad man kan hitta på!
Kiss & Byes


ps. jackan på bilden var ett riktigt rea-fynd!

Inga kommentarer: