måndag 11 januari 2010

FLYYYYYYYYYYYYYTTAAA!!!!

Äntligen ska jag få slippa all oro. all osäkerhet. allt bajs helt enkelt som lägenheten på blekingengatan fört med sig...

Var ute på stan med Helena från VaccinDirekt idag, hon ska flytta in i sin mormors lägenhet på Helgagatan. Tydligen var hon lite sugen på att ha en inneboende, och gissa vem hon frågade!!!

MIG!!! :)

Så om allt funkar som det ska så flyttar jag i slutet av februari. Inte speciellt lång flytt (ca 500m), men det känns otroligt mycket bättre!!

Svårt att förklara hur skönt det känns. Har verkligen gått omkring och oroat mig för mitt boende, har inte orkat ta tag i det hela. och så löser det sig alldeles av sig självt!


wohoo!

1 kommentar:

Big S sa...

Hurra, vad bra! :)
KÄnde du att du ville bo ännu närmare Laser ällä?! ;P

P.s. Harru kollat fotobloggen än då??