fredag 8 januari 2010

FAIL

Kollade "mina sidor" på kth's studentweb idag, F på envariabels analys.. F som i Fail, som i omtenta i juni (eller om det är i juli)...

Fick iaf ett par snälla ord från min bror, dessutom finns det inte så mycket att göra åt det. Men visst svider det lite ändå, hade varit riktigt skönt att ha sett ett FX (så att man kunde få komplettera) istället för det där F:et...

Men men.


Imorgon är det dags att bege sig hemåt. Det var inte det minsta mildare väder idag, men det blåste i alla fall inget som tur var. Ett par riktigt bra åk i bra pistade backar blev det.

sammanfattning av dessa dagar i Trysil:
Mycket kallt
Bra pistat
Mycket kallt
Bra bindningar
Massa mat
Kallt
Bastu
Öl
Spel
Mer mat
Vin
Ännu mer mat


Helt klart en mycket trevlig skidsemester med familjen och kusinerna.

3 kommentarer:

Big S sa...

Äsch, det är sånt som händer den bästa, ja till och med mig!! ;) :D
Men visst känns det trist när det händer, det kan jag hålla med om. Lite jobbigt att omtentan är så långt fram också, då hinner man ju glömma det lilla man kunde...
pussåkram

p.s. kolla in min nya fotoblogg

Astrid sa...

meh, jag försöker kolla dina nya fotoblogg, men jag kommer bara in på den gamla...
adress me!! :)

Big S sa...

Smart ass, klicka på mitt nick. Det är ju blått = är en länk. Är du med? ;)