onsdag 6 januari 2010

å andra sidan...

vet inte hur bra det egentlige när att ha bredband, dvd-spelare, tv med massa kanaler samt ett xbox på skidsemestern...
såna saker borde man kanske egentligen ha skippat, så att man istället spenderade lite tid med varandra, speciellt eftersom att jag inte träffar mina kusiner allt för ofta nuför tiden...
fast att det finns vattenkokare och micro tänker jag inte alls klaga på ;)

känns som att man lätt fastnar framför datorn, inte bara jag utan allihopa. vi har alla åtminstone en stund vid datorn varje dag. men finns det bredband i stugan så är det ju inte direkt så att man struntar i att koppla upp sig... eller?

Imorgon blir alltså sista dagen, men snart får jag åka igen. mina bindningar är hur bra som helst och jag har äntligen lärt mig hur man får på sig dom snabbt.


mina Burton Stiletto


Håll tummarna för fina pister, lite blåst och milt väder imorgon så att jag får åka hela långa dagen!

Inga kommentarer: