måndag 25 januari 2010

home sweet home...

Eftersom att min mor ringde mig i fredags och lät lite ensam så tog jag mig i kragen och åkte ut till Sigtuna idag. Tyvärr kom jag ut föst vid 20-tiden, men det var mysigt att träffa mammi ett tag.

God hemlagad mat mår man riktigt bra av. Rätt avslappnande att vara här ute också faktiskt.

anyways, anledningen till att jag började skriva det här inlägget är att jag imorgon tänkte göra "vad-det-nu-heter" och ta en bild vare timme, från uppvakning till sängdags, och (precis innan sängdags) lägga upp bilderna... tror att det kan bli skoj, fast mest skoj för mig kanske.

Tänkte även utveckla det lite och varje timme också välja ett ord som beskriver den gångna timmen (inte nödvändigtvis att den är sammankopplad med bilden). kan bli kul?


vi får se hur kul det blir imorgon!
Kiss & Byes

1 kommentar:

Big S sa...

EFIT = Ett Foto I Timmen.

/ Fru Besserwisser ;)