måndag 17 maj 2010

tji fick jag.

härom dagen så la minneskortet i min mobil av, vet inte vad det är med det har omformaterat det men det vill ändå inte funka (j***vla skiit!!).
anyways så förlorade jag ganska många bilder på grund av att jag inte lagt över ngt till min dator på senaste tiden då jag ska omformatera den (också) snart.


men men, var ju tvungen att kompensera lite så tog några bilder på min och axel (inte min bror utan min klasskompis) härliga eftermiddag.
Efter en hel dag med elektro-uppgifter bestämde vi oss för att slappna av så vi köpte några öl och en torr flädercider, lite sushi och satte oss på taket på hans hus och bara njöt av solen och livet. :)




hoppas att ni blir lite avundsjuka för det skulle jag ha blivit om jag inte fått vara med ;)


nu ska jag dricka mitt nya favorit teh, rooibos vanij, och ta det lugnt innan det är dags att sova.
Kiss & byes.

2 kommentarer:

Axel sa...

Jag blir lite avundsjuk trots att jag var med. Tack för en grymt bra kväll!

Big S sa...

Det finns sätt att rädda fotona trots att kortet är omformaterat. J vet hur man gör - ring honom!

pussåkram