tisdag 25 maj 2010

En riktigt bra grej!

Hej allihopa mitt i tentaplugget.

Det är inte alltid lätt att hålla igång bloggen så här mitt i studietider, men jag borde kanske anstränga mig lite mer än vad jag gör.
Hur som helst så fick jag ett mycket trevligt mail av min syster idag (jag fick faktiskt två mail, men mer om det andra en annan gång, det var också trevligt men inte på samma sätt..). Det var ett mail om att bli testpilot för Smartson. Så nu är vi ett, av säkert jätte många, team som kanske blir utvalda att få leka med an varsin Canon EOS 550D.

Känns rätt spännande, så håll tummarna för oss!
Här är länken till deras sida (HÄR) om ni också skulle vilja anmäla er, det schyssta är att man får behålla kamerorna efter att man varit testpilot. :)

Det vore ju inte helt fel med en systemkamera, jag skulle äntligen bli accepterad som en på Medieteknik (om jag inte redan har berättat det så är det rätt många som springer omkring med systemkameror på media).

anyways, nu är det dags för mig att avsluta. har en hel del saker att gå igenom innan jag får sova. tenta imorgon kl 9-13, blir spännande att se vad kommunikation och informations kursen har att bjuda på imorgon.



byes byes!

1 kommentar:

Big S sa...

Good lack med tentan. Nu ska jag också blogga om testpiloteriet för att öka våra chanser. :)