söndag 2 maj 2010

annars då?

jo, jag överlevde valborg. dock känns det som att jag har fått ett smärre talfel efter denna mycket underhållande dag. bäst var nog ändå champangegaloppen, fast parkhänget med kall öl och trevligt sällskap i solen var ju inte heller fy skam.

skolan rullar på, det känns som att det är rätt mkt just nu. två seminarier i veckan, en inlämningsuppgift till den 12 maj (pga att vår föreläsare var borta under en föreläsning så att vi missade ett seminarium, känns ju bra att vi får extra arbete när det är han som varit borta..).

Läser en elektrokurs just nu som kanske inte är det roligaste... det är ganska knepigt att komma på hur det egentligen är man ska lösa alla miljarders hemtal, eller varför vi har dom labbarna vi har.
hade tänkt lägga upp bilder från senaste labben (vi fick en legohiss att åka upp och ner mha programmering och koppling, mycket roligt faktiskt).


På tal om helt andra saker har jag fortfarande ingen bostad i sthlm, detta är faktiskt inte alls roligt people. måste verkligen ta tag i den här situationen snarast. lever i en väska verkligen.

nej nu är det dags att sluta. måste pilla lite på mitt CV, ska nämligen (tack vare Helena) på arbetsintervju-frukost på tisdag morgon. så önska mig lycka till, för det vore ju verkligen toppen om jag iaf hade ett jobb till sommaren.


kiss & byes.

Inga kommentarer: