torsdag 4 mars 2010

prokastinering...

Har massor att göra men jag verkligen inte ta tag i mig själv. dagen började kl 8 med labb som (för min grupp) höll på i fem timmar...
Fem timmar med ultra ljud och en labb assistent som verkligen inte alls ville hjälpa till det minsta... HURRA va roligt!

Så efter 5 timmars lekande med osciloskopet var man inte det minsta pigg längre, inte nog med att man måste gå upp JÄTTE tidigt sen ska man labba lääääääänge utan någon paus.
*&!!/¤*##**&!!!
ni får fundera ut själva vad det betyder.

fick hur som en update från Sophia i Göteborg idag;
"här på framsidan skiner solen (punkt)"

vi tackar henne för denna info :)

Om ni inte vet om det så fyller jag år snart,
den 13de mars
för att vara lite mer specifik. Det var nu två år sedan jag firade en födelsedag hemma i Sverige så det ska bli roligt, tyvärr måste jag dela firandet med mamma fast det ska nog bli kul ändå!

Jag önskar mig EN BOSTAD, tack!
och lite andra grejer med såklart ;)

för mina vänner (alla kan ju inte komma på familjefirandet, även om jag vet att ni alla tycker väldigt mkt om min kära mor) så ska jag och Axel-i-klassen försöka dra ihop något slags firande måndagen den 15de mars, lagom efter vår matte tenta. men mer om det en annan gång för nu tror jag att mina matteböcker saknar mig lite väl mycket.


puss och kram!

Inga kommentarer: