fredag 26 mars 2010

juste

har glömt att berätta att jag satte ett B på min fysiktenta!!
helt över mina egna förväntningar, hur kul som helst!

sitter hemma hos mamma nu, åkte du igår och så åt vi middag tillsammans. Idag blev det en lång promenad, lunch och snart tänkte jag fixa lite kaffe. det är rätt skönt att komma ut från sthlm ibland, det är ju så lugnt och skönt här ute.

ska faktiskt ta och maila min gamla fysiklärare och mentor Rolf och berätta för honom hur det går för mig. tror att han kommer bli glad när jag berättar om de kurser jag läst och vad jag läser nu, det som fortsättningskurser på det han lärde mig på gymnasiet.


ikväll blir det födelsedagsfirande, jag vet det var länge sen jag fyllde år, men bättre sent än aldrig. dessutom har alla pengar nu och vi har inte jätte mycket att göra i skolan, det är helt enkelt en bra helg att fira lite. men Max kommer inte kunna vara med, han har en tenta på lördag (som han skulle skrivit den dagen det var hot om masaker på KTH).. så det är faktiskt väldigt tråkigt. men vi andra får helt enkelt ha extra roligt för att väga upp.

nu är det kaffe dags.
kiss & byes!

1 kommentar:

Big S sa...

Shit, värsta fysik-esset! Grattis. :)