fredag 12 mars 2010

på senaste tiden

satan vad jag har pluggat matte, jag drömmer till och med om att multiplicera matriser, basbyten och andra linjära funktioner. skulle ju vara rätt skönt om jag klarade den här tentan, kunde bli den bästa födelsedagspresenten till mig själv ever.

på tal om presenter till sig själv så köpta jag ett par skor till mig själv för en vecka sen, ville egentligen vänta men hade gått och kollat på dom i ungefär en månad och nu fanns det inte många par kvar. som tur var så var dom inte speciellt dyra ;)

sitter här i sängen hemma hos max med min mattebok, mina anteckningsblock, pennor, extentor, lösningar.. allt är upplagt för några timmar till matte plugg. har insett att plugga funkar bäst för mig antingen ensam i ett stängt rum med musik eller med axel i min klass :)
idag blev det att sitta ensam i ett stängt rum, enda nackdelen med det är ju att man blir otroligt sällskapssjuk. men men.

dags att återvända till min mattebok.

om ni glömt det så fyller jag år imorgon :)
kiss & byes

1 kommentar:

Big S sa...

Håller tummarna för att du klarar tentan.
Hörs i mörra!
PoK