fredag 3 december 2010

mitt nya jobb

Jag vet inte om jag har berättat det, men jag har kanske världens två bästa extra jobb.

Nr 1. TCO Development, med tillgång till gym (där dom har kolsyrat vatten på kran) som dessutom alltid är tomt efter kl 18 på vardagar. Där man får en julkalender med GOD choklad i. Frukt i oändliga massor, gott kaffe, stor julmiddag och trevliga chefer. Att det DESSUTOM är kopplat till min utbildning gör det hela hur sweet som helst!

Nr 2. Sigtuna museum. Kanske inte det mest utmanande jobbet. MEN jag känner mig uppskattad där, det är bra betalt och jag får plugga då det inte finns något att göra (vilket är rätt ofta).

Om någon hade sagt till mig för 6 månader sedan att jag skulle ha två extra jobb hade jag skrattat. Hade de dessutom sagt att det skulle vara två awesome jobb hade jag kallat denne för är lögnare.
Men nu är det så. Och ja, jag är sjukt nöjd!
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: