onsdag 8 december 2010

matte

Då var det dags för omgång nr 2 med envariabeln.. Och jag har tappat all motivation, om en vecka går tentan. Jag känner hur paniken sagta men säkert kommer krypandes.

På tal om något lite trevligare så var jag och åt middag med min kära vän rebecka igår. Även om vi inte hinner träffas allt för ofta så är det alltid precis som vanligt när vi ses igen. Förutom att vi alltid har alldeles för mycket att prata om :)


Nu sitter jag på t-banan påväg mot skolan, omringad av massa barn i ca 4-års åldern.

Flickan som sitter brevid mig: -jag tycker att det luktar pizza (men det låter som att hon säger fitta)
DagisFröken: vad sa du att det luktade?!?!?!
Flickan: PIZZA, PIZZA.

Haha, ni skulle hört paniken i frökens röst ;)
Nu är ju frågan om det är jag eller någon annan i vagnen som luktar pizza..
Published with Blogger-droid v1.6.5

Inga kommentarer: