lördag 25 september 2010

2:a året

ett år av min utbildning är avklarad (även om jag kanske inte har tagit alla poäng). Jag trivs bättre än jag någonsin kunnat tänka mig.

Efter att ha varit med i min första mottagning, då som arr-chef (ansvarig för alla fester), var jag helt slut. Det var jätte mycket jobb, och tyvärr fick jag inte så mycket tid att umgås med n0llan. Men men. Det var kul ändå.

Sitter hemma hos mamma idag, ska faktiskt stanna här hela helgen. Vilket är rätt skönt.
Är hemma för att jag ska jobba lördag och söndag på museet, rätt skönt att få in lite extra varje månad. Det är inte bara lätt att vara student hela tiden.

Jag är egentligen lite för nyvaken för att skriva något vettigt, kan inte riktigt samla tankarna. Sov i soffan i natt, är fortfarande inte helt van att sova i någon annan säng än min egna, dessutom har jag ju nästan alltid sällskap av max när jag sover. har nog vant mig lite för mycket med det ;)


Stort Grattis till min bror Axel idag som fyller 24år. 


anyways. 
önska mig lycka till för idag blir det första dagen på nya jobbet.

Inga kommentarer: