onsdag 20 oktober 2010

Tenta P

En tenta avklarad, måste kännas att Tildan gick bättre än förväntat (Tilda = tillämpan datalogi). Förutom att det är en helt fantastisk föreläsare ( I <3 Linda Kann) så var kursen i sig faktisk också rätt intressant. Det enda som inte har gått så bra hittills är väl labbarna.. Programmering är verkligen inget för mig..

Hur som, med 10 bonuspoäng till den tentan borde jag ha klarat den. MEN man ska aldrig ropa Hej..

Imorgon blir det Bild- och Videoteknik tenta, har 10 bonuspoäng även där (sweet!). och med tanke på att jag precis gjorde övningsuppgifterna online och prickade in 85% rätt så känns det som att det här faktiskt kan gå vägen!

2 av 2 tentor vore ju helt fantastiskt
OJ vad det skulle firas imorgon om det går bra på tentan...


Anyways, ska försöka komma i säng snart (det hänger på om max vill flytta sig lite till höger så att jag får plats). Har bunkrat upp med naturgodis, äpple och cola*  inför tentan imorgon, skönt med eftermiddagstenta för en gångs skull. Då hinner man sova ut, äta ordentligt, dricka massa kaffe och dubbel kolla det där sista man alltid måste kolla innan en tenta ;)


Nej, nu får det vara NOG!
Hoppas ni håller tummarna för mig imorgon.




*Bra saker att ha med sig till tenta, saker som inte prasslar eller låter för mycket. Tyvärr är det en burk cola så jag får ta och öppna den innan vi börjar skriva, ogillar folk som sitter och öppnar burkar halvvägs in i en tenta. Man ska också lägga över godis/snacks i OPRASSLIGA påsar, detta är att visa respekt för sina medstudenter people!

Inga kommentarer: