måndag 2 november 2009

sjuk.

den här jävla förkylningen släpper ju aldrig. har haft hosta och feber till och från i en vecka nu.. MÅSTE verkligen bli frisk till nästa helg, då händer det ju stora saker.

Tack-gasquen är ett måste den 7 november, struntade ju i helgens Halloween-gasque i hopp om att friskna till. men nej. men jag har ju i alla fall sett massa filmer den här helgen, så det är väl alltid något...

nu är det sleepy time.
ps. jag vet att jag är dålig på att uppdatera
ps2. syster, jag kanske kommer till uppsala och tigger lite matte hjälp av dig snart :)

2 kommentarer:

Big S sa...

Klart jag hjälper dig, om jag kan, men det får bli en helg i sånt fall, för i veckorna har jag knökfullt nu...

Astrid sa...

förstår det, och det är nog enda tiden det skulle funka för mig med ;)

ps. du är bäst!