måndag 23 november 2009

kaos!

är verkligen vad jag känner för nya lägenheten just nu, det finns verkligen ingenting där och för tillfället bor jag på en madrass i ett rum utan möbler.. men det ska nog också ordna sig.

ska ladda upp ett par bilder så att ni får se hur totalt kaoset är.
men nästa helg åker Gül (hyresvärdinnan) och kommer vara borta i minst 3 veckor, då ska jag ta tag i allt, måla om. fixa lite mer möbler, och förhoppningsvis känna mig mer hemma i lägenheten.
har en känsla av att så fort jag fått måla om och fått in sängen i sovrummet kommer allt att kännas bättre.

är hemma-hemma nu, råkade glömma mitt matteblock i flyttstressen. inte för att jag har något emot att komma hem och laga lite mat och umgås lite med mamma, tror vi träffades 2 gånger förra veckan. och eftersom att det kommer bli så mycket mindre tid nu så kan det vara trevligt med en riktigt "sista middag".

dags att ta ur lasagnen och äta lite middag,
bilder kommer sen.


kiss & byes

Inga kommentarer: