onsdag 17 februari 2010

fullt upp...

förstår inte hur man ska hinna med allt ibland, och speciellt inte varför man planerar in saker de få lediga stunderna man har... känns som att vila alltid har lägst prioritet, men det ska jag försöka ändra på.

var hemma hos mamma igår kväll och åt middag, tog tom med mig "den där max" till mammas glädje, hon kanske hade börjat fundera över om max inte egentligen var en maxina? ;)
blev i alla fall en väldigt lyxig middag, något som jag inte alls är van vid längre och hamnade i en matkoma som inte släppte förens vid 11 idag. vet man att man har ätit mycket!

Har spenderat hela dagen med min (fast axels) mattebok, kapitel 5 är lite krångligt och när vi sen på lektionen går igenom början av kapitel 6 så rör det till allt i huvudet rätt ordentligt. det var nog en av de mest brutala lektionerna som vår ryske Sergej haft.

men det är bara att fortsätta plugga, som tur är har jag "bara" labb mellan 13-17 imorgon + ett möte efter det... sen ska jag sooooova, för att sedan gå upp ca 6.30 på fredag för att genomgå ytterligare 6h matte.


Life is good!

Inga kommentarer: